tisdag 7 december 2010

Tränarpresentation - Tommy

FAKTA
Namn: Tommy Pettersson
Antal säsonger i IBF: Ett par hundra känns det som (6 i damlaget och 14 i föreningen)

Roll i laget: Typ allt utom spelare och tränare (allt-i-allo)


Målsättning med säsongen: Det blir nog svårt att upprepa förra säsongens framgångar men jag hoppas på så framskjutna placeringar i D2 och DU som möjligt. Topp två för båda.

Vem i laget är...
...assistkungen? Malin Yngvesson
...lagets buse? Hårte kanske?

Blir vi bättre försvars- eller anfallsmässigt i år? Det blir svårt att konkurrera med förra säsongen men jag tror att vi kommer bli giftiga framåt.

Topp tre i D2? IBF, Solfjäderstaden och Åby. Men det blir jämnare i år där LIBK och Mjölby kommer att ligga närmare och fajtas med oss.

Tränar-Tommy med tre ord: Engagerad, pålitlig och tyst... (?)

Om jag inte var med i IBF: Skulle jag nog ligga i soffan med en flaska cola, lite chips, kolla på sitcoms och förmodligen väga runt 112 kg.

Så går det för LIBK i SSL: De klarar sig kvar med god marginal.

Spelarna om Tommy: "En klippa! Finns alltid vid vår sida o ser till att vi har allt vi behöver, han är den som sköter det som fungerar runt omkring, han är nog ett mycket bra stöd för Martin"

2 kommentarer:

Rhöös sa...

Engagerad och pålitlig är verkligen två fantastiska egenskaper du har!

Du gjorde det enkelt för oss spelare när jag var med ocj jag tror nog att det är precis lika bra nu!

Ass sa...

Bra ord! :)