torsdag 20 augusti 2009

Back #1

FAKTA
Namn:
Sofia Sunnerud
Smeknamn: Ludde? Carrie? Sune? Anything!!
Ålder: 24 mo ha ha ha
Civilstånd: busy
Yrke: bandyproffs
Blogg: Sex and Linköping City


INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? På grund av de snygga matchtröjorna..
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Solfjädern och vi
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? inte omöjligt
Vilket lag blir roligast att möta? Fjädern. Burrr
Vilket lag blir tuffast att möta? Fjädern. Burrr igen

Vem i laget är…
slarvigast?
Yngvesson har jag hört ryktas om..
roligast? Kisa
mest fåfäng? Anna B. respect för håret! :)
tidsoptimist? Jag? bu huu
sångfågel? Martin. Oförglömligt sing-starmoment på lagfesten hos oss. NOT

Sån är jag i omklädningsrummet: lite flummig kanske men snäll hoppas jag
Sån är jag på plan: lite flummig kanske och inte alltid så snäll
Om jag var någon annan, så skulle det vara: Hm jag skulle nog vilja säga Rhöös eller Moa för de äger.

TRE SNABBA
Slag eller dragskott?
drag
Snabbhet eller teknik? kombination. Måste bli så, det ena är inget utan det andra..
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: djupfryst paj från hemköp
Världens bästa uppfinning är: trippellocktången. eller plattången. Eller hårblåsen? Tricky

Jag är jäkligt bra på att: Börja ett nytt liv på måndagar…
men inte alls lika bra på att: fortsätta leva samma liv på tisdagar :p

Okänd talang: det sägs att jag- citat: är en j---l på att blogga- slutcitat vilket har orsakat mig prestationsångest som resulterat i att jag inte gjort ett inlägg på tre månader..

Motto: The harder you work the luckier you get.

Det här visste ni inte om mig: Jag har nästan hånglat med en världskändis (nästan en världstjändis alltså, hånglet är ett faktum!)

Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: En Anna åker inlines i en sopsäck. En annan Anna har kört ner med bilen i ett hål i Norrköping. Ytterligare en annan Anna gillar att bli slurpad på struphuvudet.. Och slutligen leker en tjej från Kisa fortfarande med barbie. I smyg.

Johanna K om Sofia: "En alltid lika hårt arbetande tjej som verkar orka springa hur länge som helst"

12 kommentarer:

Martin sa...

Nu blev jag lite ledsen i ögat Sofia... Jag sjöng väldigt fint faktiskt. Det är bara att det var lite tyst kanske...

Anna P sa...

Lite tyst? Du var stum, Martin!

För övrigt fanns inte det där hålet där sist jag var i Norrköping, dvs 1 år tidigare. De kan ju inte hålla på att "bygga" hål lite var de känner för...Inte konstigt att folk kör ner i hål!

Lotta Dahm sa...

SOfia... världskändis hmhm... Var du i Berg senast??

Anna P sa...

Är det tecken på åldersnoja när man ljuger om sin ålder...? ;-)

Lisa Eriksson sa...

HAHAHAHAHA - skrattar gott. Du lade ribban högt nu Sofia - måste nog hem i finslipa på min :D

Martin sa...

Ok jag erkänner... Det var väl inte mycket till sång. Men allt känns mycket bättre nu när jag minns hålet i Norrköping!

Anonym sa...

Jo, detta är en presentation med klass! Hon har humor Ludde!

Den är lika grym som bloggen. Jag kan ju vara en av dem som sprider lovord om den och sätter press, men det är helt utan mening att sätta press på dig!

Jag ska hålla mig lugnare men fortsätter läsa dina inlägg med ett leende.

Sex and the city is the shit!

Rhöös sa...

hmm... där gick det fort... den anonyma är jag...

Carrie sa...

Ha ha ha va roliga ni är!
Nr1. Martin, du sjöng förskräckligt. Inte ett ämne för diskussion ;)
Nr2. P:t, man måste alltid ha uppsikt efter nya hål i gatan, undrar förresten om de publiceras på såna där GPS apparater, kan rekomendera en sån i så fall! :)Och vadå ljuga om åldern?? *tår i ögat*
Nr3. Lotta- va själv lite osäker på världskändis eller inte.. och ja så klart var jag i berg :)
Nr4. Rhöös, fett lätt att man räkna ut att det va ditt inlägg, med eller utan anonymstämpel! =)

Rhöös sa...

Vaddå, fett lätt???
Vad var det som skrek Rhöös över det där?

Carrie sa...

it just did ;)

Rhöös sa...

fnys

Eller typiskt! Tur jag inte försökte vara hemlig då =)

Nu vill jag ha in fler presentationer så fler kan grillas här. Det är ju riktigt skoj =)