söndag 16 augusti 2009

Tränarpresentation # 2

Namn: Tommy Pettersson
Smeknamn: Tompa, DJ Tompa, Ninja Tompa.
Roll i laget: I stort sett är det väl lite av allt utom tränare och spelare.



INNEBANDYRELATERAT
Vad är det bästa med IBF Linköping? En liten förening som håller båda fötterna kvar på jorden. Tjugo år efter att man varit med och startat föreningen (då som Linköping Sluggers Baseboll Club) så lever den vidare och utvecklas fortfarande.

Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Åby, KFUM Norrköping, Solfjädern samt, givetvis, IBF Linköping.

Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Ja, det tror jag.

Under vilken match förra året var du mest nervös? Tror det var första matchen då vi spelade oavgjort mot KFUM Norrköping i vår div 2 premiär.

När tror du att du kommer känna likadant i år? Förhoppningsvis så slipper man, men jag har en tendens att lätt bli nervös i jämna matcher så jag säger väl i seriepremiären.

PERSONLIGT
Motto: Man skall bemöta medmänniskor på samma sätt som man själv önskar bli bemött.

Det här visste ni inte om mig: Jag har en gång i tiden varit mänsklig sköld mellan k-pist beväpnad polis och Clark Olofsson.

Det visste ni inte om min tränarkollega: Min käre kollega McMarty har en gång lyckats dra på sig en fem-minuters utvisning för att helt enkelt ha lyft en motståndare över sargen och ställt honom där. Fick för det även ett matchstraff samt en avstängning.

5 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Men tompa... vem skyddade du clark eller polisen???

Marty- man ska vara snäll mot sina motståndare

Rhöös sa...

Vilka små sötingar vi har till tränare ;-)

johanna sa...

haha vilka roliga presentationer!

Sanne´s Blogg sa...

Haha.. DJ Tompa och McMartyyyy! =D

ämma mä e sa...

haha djtompan och chickenmcmarty..vilket gäng^^