torsdag 6 augusti 2009

Tack!

Efter att ha funderat i över en månads tid på hur jag ska göra med innebandyn så har jag nu fattat ett beslut och det blir till att lägga skorna på hyllan, i alla fall för den här säsongen. Som ni kanske vet så har jag ett år kvar av min utbildning och läsåret kommer mestadels bestå av examensarbete. Eftersom det exjobbet som jag fått kommer ta mycket tid så blir jag tvungen att prioritera, och den här gången faller tyvärr innebandyn bort. Dock kommer jag att fortsätta med mitt styrelsejobb, så jag lämnar inte föreningen helt!

Jag och Anna P påbörjade kickoff-planeringen för några veckor sen, men eftersom jag lämnar så blir det istället Sofie som fortsätter med Anna P. Dom kommer göra ett kanonjobb och ni kommer ha jätteskoj! =)

Bloggen kommer tas hand om Rhöös i fortsättningen och även det kommer bli superbra!

Tack så mycket för den här tiden! Det har varit skoj att lära känna er och jag har haft jätteroligt.

Vi ses!

Sanne

6 kommentarer:

Rhöös sa...

Lycka till med exjobbet och styrelsearbetet!

Det kommer att gå galant!

Jag tar hand om bloggen tills dom kickar mig =)

Kram Anna

Anna P sa...

Tack själv Sanne! Du har varit en klippa i laget! Du kommer verkligen att saknas.
Lycka till med allt! Det kommer gå bra!
Vi ses nog på planen i framtiden igen =)
KRAM
Anna

Lisa Eriksson sa...

Lycka till Sanne!

Du kommer att vara saknad!!

Ämma mä e sa...

Truppe in our hearts forevahhh:)
Förväntar oss att du drar igång en hejarklack på hemma matcherna:D vimpel och musik ..gärna "en rosa helikopter":P hehe take it chill sanne:) vi ses:)

Lotta Dahm sa...

Lycka till med pluggandet!!

Sofie sa...

Lycka till med exjobbet! :)