tisdag 11 augusti 2009

Då drar vi igång!

Den nya säsongen har visserligen redan dragit igång för fullt med försäsongsträning och innebandy men nu är även bloggen uppdaterad för den nya säsongen.

Jag har ännu inte fått några protester så jag tackar istället för förtroendet att ta hand om bloggen. Jag har kickstartat idag med att komplettera och uppdatera befintlig information samt lagt till lite nya funktioner på bloggen. Det går nu att söka i bloggen via sökfunktionen högst upp till höger. Ni kan även se hur många som varit inne på sidan samt hur många som just nu surfar runt.

Listan över tjejernas bloggar har uppdaterats. Om några av de nya tjejerna i laget har en blogg som de vill lägga till i listan så är det bara att dra iväg ett mail till mig, anna@rhoos.se så fixar jag det!

Har ni andra ideér om vad som saknas på bloggen eller kanske ska bort? Så tveka inte att säga till.

I veckan kommer underlag för spelarpresentationer att skickas ut för bloggen. Så ni som har en fråga ni bara känner MÅSTE vara med. Dra iväg ett mail till mig och gör det direkt! Så blir det snart liv i bloggen och vi får en möjlighet att lära känna alla nya och gamla spelare!

Vi ses på träningen ikväll!

4 kommentarer:

Anna P sa...

Härligt Rhöös! Blir kul med lite uppdateringar inför säsongen :)

Lotta Dahm sa...

Sounds nice....

Lisa Eriksson sa...

Weeeee - Go Anna :)

Rhöös sa...

Tack tjejer. Jag hoppas också på att det här blir bra! Så ni låter positiva om ett par månader också =)