tisdag 15 september 2009

Back # 6

FAKTA
Namn: Sofia Bengtsson
Smeknamn: Soffan
Ålder: 21
Civilstånd: Singel
Utbildning: Studerar till fritidsledare


INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Verkade som ett bra lag med många i samma ålder som mig.
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Vi och Solfjädern
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Ja
Vilket lag blir roligast att möta? Har ingen större koll på lagen..
Vilket lag blir tuffast att möta? Solfjädern

Sån är jag i omklädningsrummet: Lugn
Sån är jag på plan: Stabil

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Dragskott
Snabbhet eller teknik? Teknik
Intervaller eller bänkpress? Bänkpress

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Tacogratäng
Världens bästa uppfinning är: Soffan
Jag är jäkligt bra på att: Somna fort

Okänd talang: En talang som avslöjas är inte okänd

Motto: Others first

Det här visste ni inte om mig: Har tränat minigolf en sommar under mellanstadiet

Rhöös om Sofia: "En offensiv back som lägger väldigt fina passningar"

8 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Mycket tacorätter här nu... dags för tacofest kanske :O)

Anna P sa...

Vi kan ha temafest!!:)
Mexicansk afton!! :)

Lisa Eriksson sa...

jag vill ha taco :)

Ass sa...

Man kan inte äta taco för ofta! :D

carro sa...

joo jag skulle lätt kunna leva på taco..det är sååååå gott! :D

Rhöös sa...

Temafest! Jag är på =)

Tror det får bli tacos i helgen faktiskt!!
Vi får byta smarriga tacorecept =)

Lisa Eriksson sa...

Taco i alla dess former går hem hos mig :)

Anna P sa...

Jag är också sugen på taco!!!

Känns som att det finns en liten risk att vi blir kallade "taco-laget":)