måndag 14 september 2009

Back #5

Namn: Anna Braunschweig
Smeknamn: Tysken
Ålder: 21
Civilstånd: Sambo
Utbildning: Politiska Kandidat programmet




INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping?
Känns som en härlig förening
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern? Vi lär vinna
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Det märks

Sån är du i omklädningsrummet: peppad
Sån är du på plan: energisk

TRE SNABBA
Slag eller dragskott?
Dragskott
Snabbhet eller teknik? Snabbhet
Intervaller eller bänkpress? bänkpress

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket:
Tacopaj
Världens bästa uppfinning är: kammen
Jag är jäkligt bra på att: åka slalom
… men inte alls lika bra på att: åka snowboard

Okänd talang: kan nå näsan med tungan
Motto: Lev livet

Det här visste ni inte om mig: Åkte Kortvasan 2006

Nisse om Anna: "En kämpare som snackar väldigt bra med sina backkollegor"

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Kammen! Den var bra =)
Respekt för håret alltså =)

Anna P sa...

Respekt för kortvasan säger jag! Vet precis vilket helvete Anna har genomlidit (enligt mig själv då...)
Mmm nu blev jag för övrigt sugen på tacopaj!=)

Lisa Eriksson sa...

Anna P, pratar du om dig själv nu eller om tysken?

Mkt Annor asså :)

Anna Tysken - jag lekte med kammen i helgen - blev nästan lika fin som du :)

Lotta Dahm sa...

Weheeeee jag har inte lärt mig använda kammen, kan vi inte ha en kurs i tupering ???