torsdag 24 september 2009

Forward # 5

FAKTA
Namn: Johanna
Smeknamn: Westling (tydligen :P)
Ålder: 21
Civilstånd: singel
Utbildning: sjuksköterska



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Kul, trevligt och duktigt lag med bra tränare!
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern? IBF Linköping och KFUM Norrköping
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Det tror jag!
Vilket lag blir roligast att möta? KFUM Norrköping
Vilket lag blir tuffast att möta? Blir nog Solfjäderstaden

Vem i laget är...
slarvigast? Hm... Lisa :P (glömde ju sin jacka i Finspång)
Tidsoptimist? Ulla

Sån är du i omklädningsrummet: taggad
Sån är du på plan: taggad :P
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Ulla! Kul att prova på att spela back och att skjuta perfekta långbollar :)

TRE SNABBA
Slag- eller dragskott? dragskott
Snabbhet eller teknik? teknik
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: blodpudding
Världens bästa uppfinning är: Internet

Det här visste ni inte om mig: Jag har gjort en så fin rondellhund att den kom med i tidningen och fick pryda framsidan. Dock ingen större tidning än Borlänge tidning, men ändå :P
Det här visste ni inte om en av mina lagkamrater: Moa har mindre bra koordination...

Motto: Med stark tro och stora galoscher kan man segla över Atlanten

Rhöös om Johanna: "En forward med ett välutvecklat spelsinne, stor spelglädje och välplacerade skott. En poängplockare med andra ord!"

3 kommentarer:

Rhöös sa...

Haha, den hade du inte väntat dig va Lisa? =)
Din lilla slarver...

Jag vill helt klart se rondellhunden!! Den måste det ju finnas fotobevis på!!!

Och återigen, välkommen tillbaka till laget!!!

Anna P sa...

Ja, instämmer mer Rhöös! Så himla kul att ha dig tillbaka!! =)
Lika intressant med paradrätt varje gång...blodpudding var nog ännu mer otippat än isterband :)

Lisa Eriksson sa...

Har trippeltången varit framme? Ser ut så på kortet!! Det är fiiiint!