tisdag 6 oktober 2009

Forward #8

FAKTA
Namn: Nathalie
Smeknamn: Nattis, Nathalié som Martin så fint säger ;-).
Ålder: 21
Civilstånd: Singel
Yrke/Utbildning: Jobbar/Pluggar


INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Amanda tog med mig på en träning, och jag fastnade och blev kvar. Bästa laget!
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Solfjäderstaden och vi så klart ;)
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div. 1? Njah… det vore väl roligt .
Vilket lag blir roligast att möta? Solfjäderstaden
Vilket lag blir tuffast att möta? Solfjäderstaden

Vem i laget är…
slarvigast? ... måste nog vara jag själv é jag rädd för.
roligast? svår fråga... alla får nog svaret bli.
mest fåfäng? Anna P ?!
tidsoptimist? Ulla Och Moa :p
sångfågel? ingen aning...

Sån är du i omklädningsrummet: Lugn & koncentrerad
Sån är du på plan: Ger järnet, är ettrig och vägrar ge upp!
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Lisa för hon är så stabil som back och tar det lugnt nästan i alla lägen. Eller Moa för att hon har en sådan grym teknik!

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? dragskott
Snabbhet eller teknik? Helst båda.
Intervaller eller bänkpress? Bänkpress

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: KycklingWok
Världens bästa uppfinning är: Mobilen

Jag är jäkligt bra på att:
Vara mig själv.
… men inte alls lika bra på att: Ta förluster.

Okänd talang: om den är okänd känner man ju inte till den ;).

Motto: "Livet är en dans på rosor. Men det är en dans med svåra steg"

Det här visste vi inte om dig: Att jag har en målvakts historia bakom mig från handbollen :)
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Att Caroline Rosén var målvakt i fotbollslaget i MAIK. Och att vi även har en silvermedalj i från Gothia cup ;)

Rhöös om Nathalie: "En snabb spelare som har en förmåga att få med sig bollen och göra mål i vissa omöjliga vinklar. Det går inte att tro att hon spelat innebandy så kort tid som hon har och hon utvecklas väldigt fort"

6 kommentarer:

Rhöös sa...

Det var värst vad du var hemlighetsfull :)
Vad är det du jobbar med och pluggar till då? :)

Anna P sa...

Vilken söt bild!! Jag måste nog hålla med lite om du att du är slarvig, eller kanske er virrig liksom. Men det är rätt charmigt:)

Nathalie sa...

haha tackar : )
Jo som liten va jag ju rätt söt, sen försvann det nej varse men.. Jo slarvig e jag redan slarvat bort 3 vattenflaskor på denna säsong :/ Som precis ha börjat så jag skulle nog behöva klipp kort till intersport eller något . Jag läser kurser för att sedan kunna ta mig in på PHS i framtiden.Jobbar gör jag på två ställen Dagis & Expert .

Nathalie sa...

Anna Rhöös jag heter Nathalie , inte Natalie men vet du det gör inget jag börja bli van : D :p

Rhöös sa...

När man säger "jag börjar bli van", är det sällan bra...

Jag ber om ursäkt och ändrar! :)

Lisa Eriksson sa...

Åh meh gulle Natta :)
Nu blev jag glad ska du veta :) :) :)