fredag 2 oktober 2009

Back # 7

FAKTA
N
amn: Ulrika Engman
Smeknamn: Ulla
Ålder: 21
Civilstånd: Sambo
Yrke: Håller till i spelhörnan på Coop Extra



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Fick höra om laget en sen kväll på Stora Torget då tränaren var ute och letade nya spelare :p
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Vi och Kfum Norrköping
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Blir tufft
Vilket lag blir roligast att möta? Solfjädern
Vilket lag blir tuffast att möta? Kfum Norrköping

Vem i laget är…
slarvigast? Lisa
roligast? Johanna W
mest fåfäng? Sofia S
tidsoptimist? Den tar jag på mig..

Sån är du på plan: Taggad till tusen!
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Moa, för hennes spelskicklighet och förmåga att ALLTID kunna ta sig igenom ALLT!

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Dragskott
Snabbhet eller teknik? Snabbhet
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Fisksoppa
Världens bästa uppfinning är: Mobilen

Jag är jäkligt bra på att: Äta mat
… men inte alls lika bra på att: Laga mat

Motto: Stå på dig, annars gör någon annan det!

Det här visste vi inte om dig: Jag spelade fotboll i mina unga år. Det var inte riktigt min starka sida då jag både var rädd för bollen och motståndarna, det enda jag hade till min fördel var min snabbhet. Tyvärr använde jag inte den på rätt sätt utan mitt enda fokus på matcherna var att springa så fort jag kunde när det var min tur att byta.
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Johanna W utbrast –Ååh, titta havet! När vi åkte förbi Gränna och vad jag vill kalla det, Vättern.. Nu kanske många tror att detta är någon gammal barndomshistoria. Men då måste jag tillägga att jag och Johanna lärde känna varandra i tonåren och första gången vi åkte förbi Gränna tillsammans var förra året! J

Sofie om Ulrika: "En mycket passningsskicklig back med bra spelsinne. Hon har även visat fina kvaliteter som forward där hon är väldigt löpstark. Som medspelare känns det alltid känns lika säkert att spela tillsammans med henne. Ulrika håller alltid humöret uppe och tillför laget en härlig stäming :)"

6 kommentarer:

Anna P sa...

Haha "en sen kväll på Stora Torget då tränaren var ute och letade nya spelare..." Skön kommentar!! =)

Martin sa...

Haha tack så mycket Ulrika! Men den var ju väntad... Havet kommentaren var kul! Likaså samtalet med mormor! Eller var det farmor?

Rhöös sa...

haha, vad gulligt, jag fick sån skön känsla i kroppen, blandad nostalgi med pinsamhet när jag läste om dina ruscher till bänken. Jag var nog ganska mycket likadan när jag var yngre =)

Rhöös sa...

haha, vad gulligt, jag fick sån skön känsla i kroppen, blandad nostalgi med pinsamhet när jag läste om dina ruscher till bänken. Jag var nog ganska mycket likadan när jag var yngre =)

Anonym sa...

Det lät som en tränare som var ute och raggade på tjejer och hittade en innebandyspelare ist. Stämmer det?

Rhöös sa...

Anonym får väl tolka det som han/hon vill... det får väl alla.

Jag är iaf glad för att vi har en tränare som "raggat" bra tjejer till laget och ännu gladare för att vi inte har en tränare som raggar på tjejerna i laget =)

Så härligt när det inte finns något att klaga på liksom =)