torsdag 1 oktober 2009

Forward #7

FAKTA
Namn: Malin Yngvesson
Ålder: 25
Civilstånd: Upptagen
Yrke: Fritidsledare



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Ett härligt lag med många duktiga spelare
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Solfjäderstaden, KFUM N och vi
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Nja
Vilket lag blir roligast att möta? KFUM N
Vilket lag blir tuffast att möta? KFUM N och Solfjädern

Vem i laget är…
slarvigast? Hårte=)
roligast? Lisa
mest fåfäng? Lisa pga att hon fyllde i nagellacket innan första matchen på cupen=)
tidsoptimist? gissar på Ludde
sångfågel? Vet ej, gissar på Anna P

Sån är jag i omklädningsrummet: Lugn, fokuserad och oftast sist ut
Sån är jag på plan: Taggad!

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? drag
Snabbhet eller teknik? teknik
Intervaller eller bänkpress? intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Korvstroganoff
Världens bästa uppfinning är: Mobiltelefonen

Motto: "jag försöker behandla andra så som jag själv vill bli behandlad"

Det här visste ni inte om mig: Jag är den stelaste människan som finns

Moa om malin: "Malin har grymt bra teknik och spelsinne! Hittar alltid bra passningsvägar vilket gör det enkelt för mej att bara peta in bollen :P Förövrigt är hon väldigt bra på frislagsvarianter!"

8 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Åh, jag vill ha vinter...

Underbar bild!

Anna P sa...

Haha nja, du har uppenbarligen inte hört mig sjunga...;)

Måste instämma med Moa! Är väldigt imponerad av spelsinnet o "magneten" :)

Lotta Dahm sa...

Yngve.... korvstroganoff är ju så gott :O)

Hårte sa...

Jag, slarvig? Vilket påhopp. ;) Jag är ju ordningen själv ju....
Och ja stel ja.... det var ju du och Therese som var stela som kylskåp förra året (eller hur det nu var)..haha. Tur att du har en magnet då.

Rhöös sa...

Vintern är snart här så ni behöver inte längta så länge nu tjejer!!

Måste säga att mobiltelefonen är en mycket bra uppfinning. Hur klarade man sig förr utan den? Går ju inte att klara sig ett dygn... knappt =)

Och tack igen Yngve för att du tog så bra hand om telefonen och mina vänner när den sov över hos dig :)

Rhöös sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jaha, vad finns det för kriterier att kommentaren ska vara kvar? Plus varför vill människor skriva nåt elakt om vårt lag.

Rhöös sa...

Alla kommentarer som läggs får vara kvar.

Den borttagna kommentaren var det jag som skrev. Blev dubbletter av någon anledning så jag tog bort än. Utan att vara medveten om att det syntes.

Alltså inget ont sagt om varken Malin eller IBF som censurerats.