onsdag 30 september 2009

Forward # 6

FAKTA
Namn: Johanna Jönsson
Smeknamn: Pannan
Ålder: 21
Civilstånd: Upptagen
Utbildning: Pluggar till sjukgymnast



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Verkade vara ett gött lag och det var det också =)
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Vi såklart sen vet jag inte
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Japp
Vilket lag blir roligast att möta? tycker alltid det är kul med match ;)

Vem i laget är…
roligast? Hårte
mest fåfäng? Nathaliiie, brukar ofta fråga mig om hennes hår ser bra ut.. hehe
tidsoptimist? Nathaliiie igen
sångfågel? har inte hört någon än men det ska bli kul

Sån är jag i omklädningsrummet: om det är innan match - nervös, spelar ingen roll om vi så skulle möta f11 så blir jag nervös.. hehe
Sån är jag på plan: ger allt=)

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? dragskott
Snabbhet eller teknik? teknik
Intervaller eller bänkpress? bänkpress

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: äggmacka.. haha
Världens bästa uppfinning är: diskmaskinen

Jag är jäkligt bra på att: Baka
Men inte alls lika bra på att: Laga mat

Motto: Offrar man inget, vinner man inget.

Det här visste ni inte om mig: Kanske ni vet redan men jag har en tvillingsyster och vi är väldigt lika (tycker alla andra iaf)

Jojjo om Pannan: Glad och sprudlande tjej som peppar när det är tungt! Hon har ett skott som jag avundas, vem skulle inte vilja kunna sätta slagskott efter slagskott i krysset kanske!? Stabil forward som man kan lita på helt enkelt.

3 kommentarer:

Anna P sa...

Härligt, nu kan både Rhöös o Pannan baka åt oss. Ni kan väl göra ett schema o turas om att ta med till era underbara lagkamrater...? ;)

Rhöös sa...

Jag som trodde du skulle svara slagskott med den kanon du besitter!

Välkommen till laget!! :)

Nathalie sa...

va?! vad är detta för på hopp ?;) ...det accepterar jag inte :p