måndag 28 september 2009

Center # 4

FAKTA
Namn: Johanna Erhardsdotter
Smeknamn: Jojjo
Ålder: 24
Civilstånd: Singel
Utbildning: Studerar till logoped.



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Ny stad, nytt lag, här hamnade jag :)
sångfågel? Jag?

Sån är jag i omklädningsrummet: Pratsam!
Sån är jag på plan: Röd som tusan i ansiktet.

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Dragskott
Snabbhet eller teknik? Teknik
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Madame de mass
Världens bästa uppfinning är: Cykeln :)

Jag är jäkligt bra på att: Komma ihåg låttexter, gammal som ny.
Men inte alls lika bra på att: Sitta skräddare..

Okänd talang: Sjunga lilla snigel med stängd mun, men det kan väl inte räknas som talang?

Motto: "Man måste unna sig lite, annars får man inget"

Det här visste ni inte om mig: Är livrädd för katter (med betoning på livrädd).

Johanna (Pannan) om Johanna: "Jojjo är en väldigt go och trevlig tjej som är väldigt lätt att spela med"

4 kommentarer:

Rhöös sa...

Jag vill väldigt gärna höra lilla snigel!! :)

Anna P sa...

och jag undrar vad madame de mass är för något...=)

Lisa Eriksson sa...

Jag tycker du hade en intressant bild :)

Jojjo sa...

Rhöös: det kan nog fixas ;)
Anna: Det är en slags tacogratäng, fast lite annan kryddning mot vad man är van vid, MUMMA!
Lisa: Ja tänk vad kul man kan ha på ett petit hotellrum på alanya,haha.