lördag 26 september 2009

Utlandsproffs # 1

FAKTA
Namn: Astrid Karlsson
Smeknamn: Ass
Ålder: 27
Civilstånd: Singel
Yrke: Programmerare
Blogg: Baktankar

INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? För de frågade - och jag tackar aldrig nej till innebandy! :)
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? IBF Linköping och KFUM Norrköping
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Njej... Jag tvivlar på att spetskompetensen finns i något av lagen i år.
Vilket lag blir roligast att möta? KFUM Norrköping - Men bara om vi vinner, annars vill jag ändra mitt svar :S
Vilket lag blir tuffast att möta? KFUM Norrköping - Alltid extra kul att möta gamla lagkamrater och det finns ju en drös som gått dit nu :)

Vem i laget är…
slarvigast? Lisa – Jag vet ingen annan som kan tappa bort så stora saker i en så liten väska ;)
roligast? Lisa - Ingen får ur sig så mycket dumheter som hon :D
mest fåfäng? Sofia S - Bättrar man på mascaran innan matchstart så får man den titeln! ;)
tidsoptimist? Pet och Sofia S - Det sägs dock att de har bättrat sig... men jag vet inte...
sångfågel? Lisa - Kan inte säga annat efter så många timmars singstar ihop :)

Sån är jag i omklädningsrummet: Rutinfixerad - Ta inte min plats! Rubba inte mina cirklar!
Sån är jag på plan: Rödkindad och tunnelsökande

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Hellre ett Ass tack!
Snabbhet eller teknik? En tunnel är bättre än en ifrånlöpning
Intervaller eller bänkpress? Intervaller - det är väl det man gör hela tiden på plan/bänken?

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Jag ska helst inte vara i ett kök :S
Världens bästa uppfinning är: Datorn - Får väl erkänna ett smått beroende...
Jag är jäkligt bra på att: Se fel som andra gör!
Men inte alls lika bra på att: Se fel som jag själv gör...

Okänd talang: Kan lösa Rubiks Kub
Motto: "Ibland säger jag vad jag inte tycker - bara för att jävlas"

Det här visste ni inte om mig: Har en boll- och armbågsmagnet i ansiktet som gör att jag ofta får blåtiror och fläskläppar :S
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Lisa har lyckats supa bort håret en vild natt i Barcelona :D Lätt hänt ;)

Rhöös om Astrid: "En forward med stor spelglädje och förkärlek för tunnlar. Fick hon välja hade en tunnel givit högre poäng än ett mål. Astrid spelar så kallad LSIF-innebandy och det är jäkligt skoj att spela med henne!"

8 kommentarer:

Rhöös sa...

Inte alla lag som har ett utlandsproffs =)

Träningsnärvaron är dock lite sådär måste jag säga...

Ass sa...

Hehe, ska man behöva träna också?! ;)

Tack för de vänliga orden! Jag gillar att spela med dig/er också :) Hoppas det sker snart igen!

Hmm, på tal om det måste jag börja kolla på spelschemat och pricka in bra innebandyhelger att åka hem på :)

Rhöös sa...

Det låter som en bra aktivitet! Finns många helger att boka in =)

Lisa Eriksson sa...

HIhihi, gillar denna presentation :D

*garva*

Anna P sa...

Haha jag också! =)
Allt stämmer så bra liksom...;)
Kom hem snart igen, Ass!

Ass sa...

Nu fick jag hemlängtan... Kommer snart hem! :)

Anonym sa...

Jasså så Ass du spelar i IBF, roligt. När får man se dig på plan?

Ass sa...

När du minst anar det ;)