måndag 29 november 2010

Back #4

FAKTA
Namn: Emelie Hagberg
Ålder: 21

Position: Back
Klubbfattning: Right
Klubbmärke: Fatpipe



Säsong i IBF: 3-4
Målsättning med säsongen: Spela bra

VEM I LAGET ÄR...
...assistkungen: Malin
...busen: Hårte
...pratkvarnen: inte jag...
...hyssigast: Erika
...målvakt och poängplockare (ass): Jonken

FYRA SNABBA
Vatten eller sportdryck? Vatten
Godis eller dextrosol? Godis
Assist eller mål? Assist
Snabbhet eller teknik? Snabbhet

AVSLUTNINGSVIS
Jag som innebandyspelare: Lat, envis och stenhård
Om jag inte spelade innebandy skulle jag: Lata mig
Så går det för LIBK i SSL: Bra

Från lagkamraten: "En duktig och stabil back som har utvecklats jätte mycket. Hon läser av spelet klokt och har ett grymt bra skott som man inte vill stå i vägen för, det gör väldigt ont då."

Inga kommentarer: