måndag 7 februari 2011

Nyförvärv - Jenny Stenman

FAKTA
Namn: Jennie Stenman
Ålder: 23

Position: Center
Klubbfattning: Left
Klubbmärke: Fatpipe



Säsong i IBF: 1:a
Målsättning med säsongen: Försöka komma ifatt mig själv...
Varför IBF Linköping? Absolut bästa gänget i serien!!!

VEM I LAGET ÄR...
...assistkungen: Malin
...busen: Finns det några såna i detta lag?
...pratkvarnen: Too soon to tell
...hyssigast: Som ovan
...målvakt och poängplockare (ass): same, same =)

FYRA SNABBA
Vatten eller sportdryck? Vatten
Godis eller dextrosol? Godis
Assist eller mål? Beror på men helst ett snyggt ass!
Snabbhet eller teknik? Teknik

AVSLUTNINGSVIS
Jag som innebandyspelare: Anpassningsbar, skottvillig och spelförståelse
Om jag inte spelade innebandy skulle jag: Förmodligen jobba skiten ur mig!
Så går det för LIBK i SSL: Slutspel absolut!!

Från lagkamraten: "Stenman har ett grymt skott, stenhårt!"

Inga kommentarer: