lördag 29 augusti 2009

Back # 2

Namn: Anna Persson
Smeknamn: P:et eller Persson
Ålder: 27 år
Civilstånd: Hur så? Intresserad? ;)
Yrke: Revisorsassistent på BDO Nordic




INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping?
IBF Linköping är en mindre klubb med bra organisation och sammanhållning.
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? KFUM Norrköping och Solfjäderstaden
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Ja
Vilket lag blir roligast att möta? KFUM Norrköping
Vilket lag blir tuffast att möta? Vi brukar spela tuffa matcher mot Solfjädern, men jag tror att även KFUM Norrköping blir tuffa i år.

Vem i laget är…
slarvigast?
Lisa (det har hänt att nycklarna har varit borta…)
roligast? Lisa. Hon är grym på att, helt ovetandes, blanda ihop ordspråk som tex "Många kockar små..."
mest fåfäng? Sofia, det har hänt mer än en gång att Sofia har sminkat sig i bilen på väg till samling.
tidsoptimist? Jag eller Sofia (Sofia har dock bättrat sig…)
sångfågel? Lisa är inte att leka med när det gäller sing star!

Sån är jag i omklädningsrummet: Glad och laddar gärna med musik o dans.
Sån är jag på plan: Fokuserad, målinriktad, ”vinnarskalle”
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Moa, skulle vilja vara så teknisk och kunna göra ”vicka-på-rumpan-finten”.

TRE SNABBA
Slag eller dragskott?
Dragskott
Snabbhet eller teknik? Teknik
Intervaller eller bänkpress? Intervall

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket:
Pajer av alla dess slag
Världens bästa uppfinning är: Hmm…svårt! Finns många bra grejer men får nog bli mobilen. Jag är sällan utan den.
Jag är jäkligt bra på att: Prata, både på och utanför planen
… men inte alls lika bra på att: vara tyst =)

Okänd talang: Kan faktiskt lyssna när det behövs (inte bara prata)

Motto: If you can dream it – you can do it!

Det här visste vi inte om dig: Har tävlat i allsvenskan i hästhoppning innan jag började med innebandy.
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Lotta har spelat innebandy i Wiens stadslag.

Moa om Anna: "En tuff och skicklig back som sällan gör ett misstag. Hon puschar på laget och kämpar alltid"

7 kommentarer:

Martin sa...

Men du pratar väl aldrig Anna?

Anna P sa...

Hehehe nä, jag lyssnar mest :)

Carrie sa...

det är det som är så härligt med dig anna, du är faktiskt fenomenal på att både prata massor (lagom massor asså, jag diggart!) och lyssna massor!!

Lotta Dahm sa...

den perfekta mixen alltså :O)

Rhöös sa...

Du vet hur man tippar du!!
Vi verkar vara lika på många sätt. Inte bara namnet, utseendet (?) och allt annat... kanske är vi tvillingar, eller hur var det????

Rhöös sa...

Sen ber jag om ursäkt också för att du får så kort tid i rampljuset... men jag har ju ett ref att publicera. Hoppas det är ok!

Anna P sa...

Hahaha det är okej! :)
Vi är ju dessutom många som ska presenteras :D
Grymt bra match igen av alla tjejer idag! =)