fredag 28 augusti 2009

Forward #2

FAKTA
Namn: Emma Arstadius
Smeknamn: Hrm *tänker* har faktiskt inte så många smeknamn =)
Ålder: 24 somrar
Civilstånd: Sambo
Yrke/Utbildning: Pluggar till Lärare, jobbar på Ica på sommaren.





INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Varför inte?
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Jag tror att det kommer stå mellan KFUM Nkpg, Solfjädern och IBF.
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Tror det kommer bli tufft (som alltid) men har man turen på sin sida så kommer det nog att gå.
Vilket lag blir roligast att möta? Lite sugen att se KFUM Nkpg i år faktiskt.
Vilket lag blir tuffast att möta? Åby har några snabba spelare och dom blir nog farliga i år.

Vem i laget är…
slarvigast? Haha oj, ehh Marty tror jag, tappar bort sina ”players on da block” hela tiden, är vi verkligen röda eller blå denna gång? Och vilken färg har bollen? Mkt Förvirrande.
roligast? Alla har nog sin humor ;)
mest fåfäng? Hrm , DJTompan tror jag. ;)
tidsoptimist? Marty igen ;)
sångfågel? Haha jag gillar att sjunga i duschen…kanske borde införa lite sångtävlingar i duschen denna sesse?

Sån är du i omklädningsrummet: Hrm, beror på humör. Ivrig att sätta igång att träna?!
Sån är du på plan: Vinnarskalle. Blir förbannad på mig själv ganska ofta.
Om du var någon annan spelare? Hehe Peter Forsberg, ord blir överflödiga om man ska beskriva denna man.

TRE SNABBA
Slag- eller dragskott?
Drag
Snabbhet eller teknik? Teknik
Intervaller eller bänkpress? Hahaha ehhh hrm säger båda, pluspoäng nu? ;)

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Förrätt: Räkor i dillmajonäs med stenbitsrom och citron, Varmrätt: Oxfilé med sparris och béarnaisesås. Efterrätt: Chokladpanacotta med apelsinkompott
Världens bästa uppfinning är: Tiden (den är relativ).
Jag är jäkligt bra på att: Försöka att vara positiv i alla lägen
… men inte alls lika bra på att: Tillämpa svaret ovan i praktiken.

Okänd talang: Nää, det mesta e nog ganska känt
Motto: Varför så seriös?

Det här visste vi inte om dig: Dödade en tusenfoting när jag var liten(trodde att han var törstig) Kurt hette han, och han drunknade i vårt badkar. Blev aldrig människa igen efter detta. Det sätter sina spår :(
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Johanna kommer hon från mora?! :)

Anna P om Emma: "En enormt teknisk spelare som är otroligt stark i defensiven men som även hittar nätmaskorna i motståndarmålet."

10 kommentarer:

Anna P sa...

Hahaha så himla skön presentation!!! Emma är allt en lite luring :)
Förrsten, du är välkommen när du vill att laga mat hos mig, till mig (jag kan diska :))Deal?

Lotta Dahm sa...

Nice foto!! you are a true rockers...

ämma mä e sa...

haha det är ju jag:)
Anna P- självklart kan jag laga mat till dig, ge mig cash till pizza så fixar jag resten:P Diska? yeeah du har en hög här hemma som väntar på dig:P

Lotta: Oh yeeah I´m a true rocker:P

Martin sa...

Hmm jaså man är både slarvig och tidsoptimist? Men men du klarar dig ju såklart undan iom att du fixade lite pluspoäng där med bänkpressen och intervallerna.

Martin sa...

Blir för övrigt match i morgon lördag 29/8 14:30 mot LIBK i Ljungsbro Sporthall!

Sanne´s Blogg sa...

Hahaha! Bästa ever! :D

ämma mä e sa...

haha det vet du att du är^^

ämma mä e sa...

Sanne- Ne du e bäst:) dvd;)

johanna sa...

haha ja jag är från mora?!

ämma mä e sa...

bara kolla:)