måndag 31 augusti 2009

Målvakt # 2

FAKTA
Namn: Camilla Gåsvär
Smeknamn: Millsie, mills, millan... kärt barn har många namn ;)
Ålder: 21
Civilstånd: singel
Utbildning: Pluggar till lärare
Blogg: millsie


INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? För att jag var sugen på att börja lira igen efter ett års uppehåll och min barndomskompis Sofie tyckte att jag skulle prova "hennes" lag :)

Sån är jag i omklädningsrummet: Glad. Inför match fokuserad och spelsugen!
Sån är jag på plan: Fokuserad med en nypa spex om jag är på det humöret!

TRE SNABBA
Slag- eller dragskott? Vilket som, bara jag tar den! ;)
Snabbhet eller teknik? Båda!
Intervaller eller bänkpress? Bänkpress

Paradrätt i kötet: ingen mästerkock i köket här inte, men ibland lyckas jag med en grymt god kycklinggryta!
Världens bästa uppfinning: oj, svårt. Mobiltelefonen :)

Jag är bra på att: Ha roligt :P
Okänd talang: Den var svår. Kan inte komma på nån talang direkt. Men jag har sjukt dåligt lokalsinne (t.om. sämre än Sofie, och då är det illa!) men saken är ju den att även om jag går ännu mer fel så kommer jag ju fram till målet till slut, det kanske räknas som en talang? ;P haha

Motto: Ett gott skratt förlänger livet (:

Det vet ni inte om mig: Jag hatar, verkligen hatar måsar. Detta efter att jag inte bara efter en, utan två incidenter där dom jagar mig inom loppet av två veckor! Inte okej!
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Innan Sofie flyttade till Linköping var hon världens pedant!

Rhöös om Camilla: "Helt utan att ha visat upp sig för laget hoppar Camilla in och premiärspelar en träningsmatch mot LIBK (div 1) och visar direkt sina kvaliteter. Hon är en stark målvakt med känsla för spelet och är grymt bra på att positionera sig rätt i målet och är även snabb i förflyttningarna för att sätta kroppen bakom bollen och räddningen. En imponerande första match i IBF kassen!"

6 kommentarer:

Rhöös sa...

Ha, skam den som ger sig! Tog bara tre timmar att få upp den här presentationen, så läs den och njut :)

Antingen så är Mac och Blogger inte kompatibla, eller så är det Safari och Blogger som är ovänner... hatar datorer ibland...

Ber om ursäkt till er få jag sett varit inne när jag bråkat med bloggen. Har ni haft problem med att presentationen ändrats massa gånger och det inte gått att kommentera, så förlåt.

Phu, nu ska jag sova!

Anna P sa...

Ser fram emot spexet från Camilla!! :)
Kan för övrigt bara instämma med Rhöös, grymt bra första match i IBF-tröjan!!

Lisa Eriksson sa...

Åh en ny blogg att följa - nice :)

Camilla sa...

Haha! Spex är nog lite jag i slutändan, jag ska bara bli lite varm i kläderna först Lotta ;D Tack för de otroligt värmande orden - ni är bäst! :D

Lotta Dahm sa...

Inte den lättaste matchen att bli inkastad i, snacka om is i magen C... kul att de kav dig positiv kritik även på libk hemsida.

Rhöös sa...

Nu var jag ju tvungen att leta fram LIBK:s referat =)
Det är härligt att bli framlyft och det förtjänade du Camilla!

Så sa de om dig: "Andra perioden dominerar vi stort och vinner den med 3-0 och det är Linköpings duktiga målvakt som håller siffrorna nere."

Hela reffet: http://www.linkopinginnebandy.se/dam1/helareferatet.asp?Id=173