onsdag 2 september 2009

Back #3

FAKTA
Namn:
Lisa Eriksson
Smeknamn: Kisa (?)
Ålder: 28
Civilstånd: Still looking
Yrke: Projektledare



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping?
Kompisarna började spela, jag var inte sämre än att hänga på. Mkt glad för det för vi är ett härligt gäng!
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Fjädern, Kfum Norrköping, Åby och så vi
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Ja! D2 har många grymma lag i år!
Vilket lag blir roligast att möta? Överum?! Nykomlingar och hoppas på att vi kan ösa in mål ;)
Vilket lag blir tuffast att möta? KFUM Norrköping – men även de andra två lagen som jag nämnde som kandidater som serievinnare...

Vem i laget är…

slarvigast? Hmmm, svårt... Säger mig själv och ligger nog en viss sanning i det... :)
roligast? Moa när hon spottar i papperskorgar i innebandyhallen
mest fåfäng? Ludde, eller Sofia Sunnerud som hon oxå kallas. Lämnar inte lägenheten utan sitt smink (kan vara en överdrift...)
tidsoptimist? Får nog bli Ludde igen, men hon har visst lovat att bättre sig - hihihi
sångfågel? Nisses Lotta – gör en grym tolkning av Be Mine med Robyn :P

Sån är du i omklädningsrummet: Först därifrån i periodpauserna och gärna DJ innan match
Sån är du på plan: Industriback ;) ”You shall not pass!!”
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Anna R för hon är snabb, teknisk och har ett bra spelsinne.

TRE SNABBA

Slag eller dragskott? Drag men skulle hellre vilja svara slag
Snabbhet eller teknik? Hade gärna varit både snabbare och mer teknisk
Intervaller eller bänkpress? Pest eller kolera? :) Får väl bli intervaller då

PERSONLIGT

Min paradrätt i köket: Får nog bli ”Lisas lax” som jag så fint kallar rätten... Mums är den iaf!
Världens bästa uppfinning är: Mobilen, hur klarade vi oss innan? Den gör att man får vara spontan och oplanerad och det går att få tag på alla vart de än befinner sig!
Jag är jäkligt bra på att: Få höga poäng i Singstar
… men inte alls lika bra på att: Ha koll på vart jag lagt mina saker..

Okänd talang: Asbra på 100 meter på TV-spelet Track and Field
Motto: Det var inte mitt fel, i alla fall inte bara mitt

Det här visste vi inte om dig: Jag har varit med i Aftonbladet, wow!
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Tycker du att Anna R är bra på innebandy? Det ligger i släkten... Båda hennes systrar har landslagsmeriter!


Lina Jansson om Lisa: "Bra och stabil back, som forward är det alltid svårt att ta sig förbi henne. Hon har ett härligt skratt och verkar alltid vara på bra humör, samt att hon gillar rosa pannband (tror jag)".

10 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

speciellt efter ett roligt besök i Kisa folkpark....

Anna P sa...

Hahaha skön presentation...och bild! Me like!
Så, du känner att du förlägger saker *nycklar* ibland...? Intressant ;-)
Lisas lax har jag aldrig blivit bjuden på, men det låter got... *hint* ;-)

Lisa Eriksson sa...

Lisas lax bjuder jag gärna på :)

Observera att jag skrev det där om att ha dålig koll på sakerna INNAN jag glömde dom i tvättstugen :) Så det är iaf sant :)

Ass sa...

Hahaha :D Garvade högt flera gånger :D

You shall not pass! :D

Du är faktiskt överlägsen på 100 meter -men utan mig är du inget på häcken ;)

Anna P sa...

Inget på "Asset" menar du väl Astrid? ;-)

Rhöös sa...

Tack Lisa för alla snälla ord! Jag blir återigen lite varm om kinderna när jag läser det här :)

Ass sa...

P:et -Precis ;)

Rhöös sa...

Jag vill också ha Lisas lax =)

Lisa Eriksson sa...

Jag måste bjuda på Lisas lax hör jag :) Ska bli!

Martin sa...

Kan man få Lisas lax i köttversion? Gärna med hembakta bullar till!