torsdag 3 september 2009

Forward # 2

FAKTA
Namn:
Lina Jansson
Smeknamn: Kallas ibland för Linsen, Laino eller bara Jansson, har dock inget inom laget
Ålder: 87:a
Civilstånd: Singel
Utbildning: Civilekonomprogrammet på Linköpings Universitet
Yrke: Bartender på Nationernas Hus

INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping?
Varför inte? Så många trevliga lagkamrater i IBF!
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? Vi, Solfjädern och kanske Norrköping också
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Kanske, men tror inte det
Vilket lag blir roligast att möta? Vet inte, alla matcher är roliga (nästa)
Vilket lag blir tuffast att möta? Solfjädern

Vem i laget är…
slarvigast? Hmm.. va svårt, jag vet faktiskt inte
roligast? Lisa
mest fåfäng? Jag..?
tidsoptimist? Anna P (bara för att hon alltid har var lite sen när vi skulle åka till träningarna förra säsongen :P)
sångfågel? Vi kan nog alla dela med oss av våra vackra stämmor när det är lagfest

Sån är du i omklädningsrummet: Sist ut
Sån är du på plan: Svettig och ofta lite små irreterad på mig själv
Om du var någon annan, vem skulle det då vara? Moa, för att hon är grym helt enkel!

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Dragskott
Snabbhet eller teknik? Snabbhet
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Kyckling, ris och currysås
Världens bästa uppfinning är: Plattången
Jag är jäkligt bra på att: Aldrig hålla mina nyårslöften
… men inte alls lika bra på att: åka wakeboard, hur jag än gör så lyckas jag aldrig komma upp

Okänd talang: Eftersom den ska vara okänd vet jag nog inte om den själv heller.
Motto: Försöker vara positiv till det mesta

Det här visste vi inte om dig: Sjunger ofta när jag kör bil, helst inte till rix fm men det funkar ibland det också. Måste bara påpeka att jag alltid(!) är ensam i bilen då också.
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Jag vet nog ingenting som alla andra inte redan vet

Nisse om Lina: "Stabil högerskytt som placerar bollen bra i kassen, enormt svårtolkad för oss målisar"

7 kommentarer:

Rhöös sa...

Du kanske är lite fåfäng du ;)
Men det är helt rätt!!

Sen måste jag ju få hylla Rix fm... tycker du att det är dåligt? Det var det värsta =)

Anna P sa...

Så det bor en liten sångfågel i Lina när hon gör bil...:)
Och förlåt för alla gånger jag varit sen!! ;) Tyvärr är det nog inte sista gången heller...

Jag gillar också Rix FM men då morgon zoo! De är grymma!! :)
Dessutom måste vi singlar vara lite fåfänga, vi vet ju aldrig när det kommer en snygg grabb som kollar våra matcher, eller hur? ;)

Lotta Dahm sa...

Fint kort Lina!

Lina sa...

Tack Lotta:)
haha ja när ingen hör kan jag allt ta ton jag med :P Rix FM är helt okej förutom att det är reklam konstant och att de spelar samma låtar hela tiden..
Precis Anna, man vet ju aldrig när det kan dyka upp en riktig pudding ;)

Rhöös sa...

Precis Anna, vad vore morgonen utan MorgonZoo?

Reklamen förstår jag ju... men det är då man jobbar :P

Lisa Eriksson sa...

MorgonZoo, jag hatar alla sånna där morgonprogram där de försöker prata o vara roliga på de där reklamkanalerna.. grrrrr...

Jag lyssnar på svt:s nyhetsmorgon :) (under den timmen jag ligger och snoozar på morgonen :)

Lotta Dahm sa...

Vuxenpoäng Lisa....