fredag 4 september 2009

Målvakt #3

FAKTA
Namn: Anna Forsberg
Smeknamn: (Lill-)Foppa
Ålder: 24
Civilstånd: Singel
Yrke: Combitech, mjukvaruingenjör


INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Bra lag med härlig lagstämning i lagom amitionsnivå
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? IBF och Solfjädern
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Nej
Vilket lag blir roligast att möta? Solfjäderstaden
Vilket lag blir tuffast att möta? Solfjäderstaden

Vem i laget är…
slarvigast? Lisa
roligast? Moa
mest fåfäng? Ulrika
tidsoptimist? Sofia
sångfågel? Anna P

Sån är du i omklädningsrummet: Långsammast
Sån är du på plan: Förhoppningsvis smidigast
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Jag skulle vara som Lotta för hon är duktig men hinner samtidigt ta hand om alla andra på planen.

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Lyra ;)
Snabbhet eller teknik? Teknik
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Fläskfilegratäng
Världens bästa uppfinning är: Choklad (jag vet ingen uppfinning direkt, men ändå helt oumbärligt)

Jag är jäkligt bra på att: räkna matte
… men inte alls lika bra på att: sjunga

Okänd talang: Spela tv-spel

Motto/favoritcitat: "What would you do if you knew you could not fail?"

Det här visste vi inte om dig: Jag gillar att pyssla på fritiden, t.ex. göra egnafödelsedagskort och liknande.
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Anna Persson kallas oftast för "Pet"men vill egentligen hellre bli kallad för "All-star Anna"

Anna P om Anna: ”Man kan tro att Anna ”Lill-foppa” Forsberg är en ”typisk norrlänning” då hon först kan tolkas som en smula tyst o tillbakadragen, men händer det något kul hakar hon gärna på, och i de lugnaste vatten…=) En klippa i målet och lillasyster till ”Foppa”, därmed smeknamnet ”Lill-foppa”.”

7 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Oj nästan lite rörd blev jag där... tack!

Anna P sa...

Hmmm det där med "All-Star Anna" stannade i Norge...trodde jag....dessutom är det något som Rickard fått för sig (och lill-foppa, uppenbarligen...;))

Hrm....sångfågel, har du hört mig sjunga eller var fick du det där ifrån?? ;-)

Ass sa...

Jag ska bara säga All-Star Anna i framtiden ;)

Känns som vi är lite lika... Mattenördar som inte kan sjunga, spelar tv-spel och tycker choklad är oumbärligt :)

Rhöös sa...

Inget av det som hände i Norge stannade i Norge =)

Rickard sa...

All-star Anna blev det pga av din utnämning i Edstrands blogg....
Så jag tog det inte ur luften.....

Sen glömde väl Lill-Foppa skriva att hon gillar västkusten....;)

Anna P sa...

Jaså du Rickard, du läser vår blogg alltså... Kul att du äntligen gav dig till känna då ;)

Lisa Eriksson sa...

Rikard - Hihihihihihihihihi. Nu var du roooolig :D