söndag 6 september 2009

Forward # 3

FAKTA
Namn: Erika Kisbenedek
Smeknamn: "Sargen" ibland numera "axeln" kanske
Ålder: 17
Civilstånd: singel
Utbildning: andra året på gymnasiet/automationsteknik

INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? Härliga och duktiga tjejer att se upp till
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? IBF Lkpg såklart och fjädern eller KFUMNkpg
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? nope, tror nog inte det
Vilket lag blir roligast att möta? LIBK
Vilket lag blir tuffast att möta? Fjädern och KFUM Nkpg

Sån är jag i omklädningsrummet: lugn och koncentrerad
Sån är jag på plan: ivrig och kvick

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? drag
Snabbhet eller teknik? snabbhet
Intervaller eller bänkpress? bänkpress

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: nudlarna blir oftast bra
Världens bästa uppfinning är: linser, skulle se världen på annat sätt utan dom(eller inte alls)
Jag är jäkligt bra på att: gå min syster på nerverna

Okänd talang: mamma kunde inte svara på den frågan

Motto: lev livet!

Det här visste ni inte om mig: att jag har ett hus utomlands
Det visste vi inte om en av dina lagkamrater: Nisse ledde tjejgruppen jag var med i för 5 år sen om

Rosén om Erika: "Erika är en snabb och envis spelare med farliga skott. Hon utvecklas fort och blirbara bättre och bättre!"

6 kommentarer:

Anna P sa...

Åhh jag tror att vi ska lägga ett träningsläger utomlands....Erika står för boende ;-)
Nudlar, Erika...kallar du det mat? Bäst vi "äldre" delar med oss av lite tips o trix i köket ;-)

Anna P sa...

Förresten, det där huset utomlands, det ligger väl inte i Tyskland?? :o

Lisa Eriksson sa...

Du kallas ju även Erik-AA nu för tiden :)

Lotta Dahm sa...

låter som en bra idé pet....Axlen har ju även bra kontakt med ica maxi :o)

Martin sa...

Haha Erika, Sargen är ett mycket passande smeknamn!

Carrie sa...

Var ligger huset? När åker vi?

;)