tisdag 8 september 2009

Forward # 4

FAKTA
Namn: Caroline Rosén
Smeknamn: Carro eller Rosén
Ålder: 21
Civilstånd: Singel
Yrke: Frisör



INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping? För att det är ett grymt lag med härliga tjejor!
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? KFUM nkpg, Solfjädern och VI!
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Hoppas det
Vilket lag blir roligast att möta? Solfjädern brukar vara spännande
Vilket lag blir tuffast att möta? KFUM nkpg

Sån är jag i omklädningsrummet: När jag fokuserar så jag kan jag uppfattas som tystlåten. Men sen får jag mina babbelryck och då är det svårt att få stopp på mig :D
Sån är jag på plan: Snabb och relativt teknisk. Händer att jag gör en miss och blir arg på mig själv, men det brukar vändas till att jag blir taggad!

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Beror på vilket läge man hamnar i men föredrar mest dragskott
Snabbhet eller teknik? Båda vore ju inte helt fel
Intervaller eller bänkpress? Intervaller

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket: Tacolasagne
Världens bästa uppfinning är: Plattången och mobilen

Jag är jäkligt bra på: Korsord
Men mindre bra på att: Lösa korsorden

Okänd talang: Keps trick :D

Motto: Don´t dream you life, live your dreams

Det här visste ni inte om mig: Jag har en gång i tiden spelat trumpet i ett band

Erika om Carro: "En liten snabb och skicklig spelare som hittar luckorna både på plan och i kassen"

7 kommentarer:

Rhöös sa...

Åh vilken fin bild!!

Kan du förklara det där med korsorden igen? =)

carro sa...

tack :) men konstigt att det är grått längst ner.men kanske bara är på min dator?

haha jaa jag är grymt bra på att FYLLA I korsord. men i slutändan så får jag aldrig ihop det.
så egentligen är jag inte så bra på att lösa dom, bara fylla i dom :D
kanske lite pensionärs varning...

Rhöös sa...

Hmm, är grått på min dator också. Måste ha blivit något fel på filen när jag tankade hem den.

Är det ok ändå?
Den blev ju fin =)

carro sa...

okej ja det klart :) trodde min dator va knäpp :P

Anna P sa...

Jag vill se kepstricket!! :)

Carrie sa...

Åhh carro, jag har också spelat trumpet. Jag hade (eller har faktiskt..) en i silver :) Starta band? //Sofia

carro sa...

haha yes bara ta fram en keps så ska jag visa :D

jaa men va bra då drar vi ihop ett band..nån mer som spelar nåt så vi blir lite fler?;P