fredag 11 september 2009

Center # 2

Namn: Anna Carina Engvall Hårte
Smeknamn: Hårte
Ålder: Orelevant. Vi säger äldst.
Civilstånd: Upptagen
Yrke: Lärare




INNEBANDYRELATERAT
Varför IBF Linköping?
För att det är ett gäng supersköna tjejer och nivån passade mig perfekt.
Vilka lag i D2 gör upp om seriesegern i år? KFUM Norrköping, Solfjädern och vi.
Kommer segraren att ta sig hela vägen till div 1? Kfum norrköping – ja. Solfjädern – nja.
Vilket lag blir roligast att möta? Kfum norrköping av förklarliga skäl :)
Vilket lag blir tuffast att möta? Samma lag som ovan.

Sån är du i omklädningsrummet: Pratig.
Sån är du på plan: Jobbig.
Om du var någon annan, vem skulle det vara? Rhöös för att hon springer som en jag vet inte vad. Vara så snabb hade varit fint. Eller Yngve, ha en magnet i klubban vore inte heller dumt. En kombination av båda? Får man det?

TRE SNABBA
Slag eller dragskott? Drag
Snabbhet eller teknik? Teknik.
Intervaller eller bänkpress? Intervaller. Eller nä. Måste man välja? Jag väljer ingen.

PERSONLIGT
Min paradrätt i köket:
Chili con carne kanske?
Världens bästa uppfinning är: Mascaran.
Jag är jäkligt bra på att: Vakna på morgonen.
… men inte alls lika bra på att: Diska.

Okänd talang: Jag är en jäkel på att skriva listor.

Motto: Ordning och reda – ge mig mera pengar.

Det här visste vi inte om dig: Hm. Jag är tokblind utan mina linser.

Anna F om Anna: "Första gången jag träffade på Hårte var då jag började spela med LiBK. Hårte är en spelare som genast sticker ut bland mängden, både på och utanför planen. På planen som en duktig och stabil spelare, utanför planen som en vänlig och genuin person som alltid har nära till skratt."

5 kommentarer:

Ass sa...

Det är inget fel med att vara halvblind utan linser ;)

Lisa Eriksson sa...

glad och härlig bild :)

Anna P sa...

Mascaran? Okej, kan på sätt o vis hålla med...Men ger inte detta en tydlig bild av dem som är mest fåfäng i laget?:)

Kanske att vi har hittat en kandidat som kan hjälpa en medspelare att sätta in sina linser...;)

Anna P sa...

Vem, inte dem....såklart:)

Hårte sa...

Haha. Jag? Fåfäng? Pfff, det är ju Sofia...

Men linser däremot kan jag, jag kan vara förste linshjälpare =)